Γλώσσες

Νόμισμα

FAQ

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ

Χρειάζομαι το δίπλωμα οδήγησης για να κάνω κράτηση;

Κατά την κράτηση, δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε τον αριθμό ή άλλα στοιχεία του διπλώματος οδήγησης, όμως για την παραλαβή του οχήματος που επιλέξατε πρέπει να έχετε μαζί σας ένα δίπλωμα οδήγησης εν ισχύ. Πολίτες χωρών εκτός ΕΕ απαιτείται να προσκομίσουν διεθνή άδεια οδήγησης μαζί με ισχύουσα εθνική άδεια οδήγησης. Για να ενημερωθείτε εάν η χώρα σας συμπεριλαμβάνεται στην συνθήκη της Βιέννης που επιτρέπει την οδήγηση στην Κύπρο με εθνικό δίπλωμα οδήγησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα κρατήσεων μας.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική κάρτα μου για να κάνω κράτηση για άλλο άτομο;

Ναι, μπορείτε, ωστόσο έχετε υπόψη ότι το άτομο που υπογράφει το συμβόλαιο πρέπει να είναι κάτοχος έγκυρης πιστωτικής κάρτας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες είναι αποδεκτές;

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες: Visa, MasterCard, Amx, Diners

Σημείωση: δεν δεχόμαστε ταξιδιωτικές κάρτες, προπληρωμένες κάρτες ή κάρτες electron (Visa Electron, Maestro)

Πόσο χρονών πρέπει να είμαι για να ενοικιάσω ένα όχημα της Leos Car Rental

Όλοι οι οδηγοί πρέπει να είναι άνω των 25 ετών και να έχουν πλήρη άδεια οδήγησης για τουλάχιστον 1 έτος. Οι οδηγοί ηλικίας μεταξύ 21 και 25 ετών για να οδηγήσουν ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να έχουν πλήρη άδεια οδήγησης για τουλάχιστον 3 χρόνια. Η μέγιστη ηλικία οδήγησης είναι γενικά 65 ετών. Για τους παραπάνω περιορισμούς ηλικίας, όλοι οι οδηγοί πρέπει να πληρώσουν τουλάχιστον 30 € ανά ενοικίαση ή 10 € ανά ημέρα ενοικίασης.

Κατά την παραλαβή του οχήματος πρέπει να προσκομίσετε δίπλωμα οδήγησης εν ισχύ. Τα διπλώματα οδήγησης που δεν είναι στο λατινικό αλφάβητο, π.χ. κινεζική, ιαπωνική γραφή ή κυριλλικό αλφάβητο, πρέπει να συνοδεύονται από διεθνή άδεια οδήγησης.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

Η διαδικασία κράτησης ολοκληρώθηκε αλλά δεν έχω λάβει επιβεβαίωση κράτησης!

Η επιβεβαίωση κράτησης θα αποσταλεί στο e-mail σας. Παρακαλούμε ελέγξτε εκ νέου τα στοιχεία που συμπληρώσατε και εφόσον είναι όλα ορθά επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών.

Σε περίπτωση που έρθω με καθυστέρηση στο σημείο παραλαβής, σε πόση ώρα θα μπορώ να παραλάβω το όχημα;

Αν έχετε ειδοποιήσει την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα καθυστερήσετε, το όχημα θα παραμείνει διαθέσιμο έως ότου φτάσετε. Σε διαφορετική περίπτωση: Για 1 ώρα

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην κράτηση πριν από την παραλαβή του οχήματος;

Μπορείτε να αλλάξετε τα σημεία παραλαβής και παράδοσης, καθώς και το μοντέλο του οχήματος, έως και 48 ώρες πριν από την παραλαβή. Αλλαγές στην ώρα παραλαβής μπορούν να πραγματοποιούνται έως και 24 ώρες πριν από την παραλαβή ενώ αν επιθυμείτε υπηρεσία παράδοσης μπορείτε να το ζητήσετε έως και 48 ώρες πριν από την παραλαβή.

Ποιες είναι οι διαθέσιμες ασφάλειες;

Επιλέγοντας πρόσθετα πακέτα ασφάλισης, περιορίζετε την προσωπική σας ευθύνη σε περίπτωση πρόκλησης ζημιών στο όχημα. Μπορείτε είτε να περιορίσετε είτε να μηδενίσετε το ποσό ευθύνης σας. Το ποσό ευθύνης εξαρτάται από την κατηγορία του οχήματος, το επιλεγμένο πακέτο και το χρονικό διάστημα για το οποίο ενοικιάζετε το όχημα. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τις τιμές των πρόσθετων καλύψεων κατά τη διαδικασία κράτησης.

  • Η CDW+ (Collision Damage Waiver Plus) είναι πρόσθετη κάλυψη η οποία περιορίζει το ποσό ευθύνης του πελάτη σε περίπτωση ζημιάς στο αμάξωμα του οχήματος.
  • Η SCDW (Super Collision Damage Waiver) είναι πρόσθετη ασφάλεια που απαλλάσσει πλήρως τον πελάτη από την ευθύνη συμμετοχής στις ζημιές που προκαλούνται στο αμάξωμα του οχήματος.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Σε πόσο χρονικό διάστημα μετά την παράδοση του οχήματος επιστρέφεται η εγγύηση

Η αποδέσμευση του ποσού που κρατήθηκε ως εγγύηση μπορεί να διαρκέσει από 2 έως 15 ημέρες και εξαρτάται από την πιστωτική κάρτα και την τράπεζά σας. Η Leos Car Rentals rent a car δεν έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας και δεν μπορεί να κάνει χρήση του υπολοίπου σας χωρίς την έγκρισή σας.

Μπορώ να μεταφέρω το ενοικιαζόμενο όχημα με πλοίο;
Μπορώ να παραλάβω το όχημα σε τοποθεσία εκτός των γραφείων σας;

Ναι, έχετε αυτή την επιλογή, ωστόσο η συγκεκριμένη υπηρεσία πρέπει να συμφωνηθεί 48 ώρες πριν από την παραλαβή του οχήματος και χρεώνεται με βάση τον τιμοκατάλογο πρόσθετων υπηρεσιών.

Ποιες πιστωτικές κάρτες είναι αποδεκτές;

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες: Visa, MasterCard,Amx, Diners
Σημείωση: δεν δεχόμαστε ταξιδιωτικές κάρτες, προπληρωμένες κάρτες ή κάρτες electron (Visa Electron, Maestro)

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ

Μπορώ να επιστρέψω το όχημα σε τοποθεσία διαφορετική από αυτήν που αναγράφεται στο μισθωτήριο συμβόλαιο;

Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του γραφείου παράδοσης, στην περίπτωση αυτή, ωστόσο, ισχύει πρόσθετη χρέωση.

Πώς μπορώ να παρατείνω το διάστημα ενοικίασης;

Μπορείτε να ζητήσετε παράταση της περιόδου ενοικίασης είτε με γραπτό αίτημα είτε αυτοπροσώπως στα γραφεία μας, 48 ώρες πριν από τη λήξη της περιόδου ενοικίασης. Η τιμή ενοικίασης για την περίοδο παράτασης θα υπολογιστεί με βάση τον τρέχοντα τιμοκατάλογο της εταιρείας μας.

Τι γίνεται αν παρουσιαστεί πρόβλημα με το αυτοκίνητο ή συμβεί τροχαίο ατύχημα, ή χάσω τα έγγραφα, τις πινακίδες κυκλοφορίας ή τα κλειδιά του οχήματος;

Για όλες τις τεχνικές απορίες, ανατρέξτε στην ενότητα «Τεχνικές απορίες».

Μπορώ να ζητήσω GPS, Wi-Fi ή παιδικό κάθισμα;

Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε πρόσθετο εξοπλισμό όπως Wi-Fi, GPS (δορυφορικό), παιδικό κάθισμα/κάθισμα τύπου booster, χειμερινά ελαστικά, αλυσίδες χιονιού.

Επισκεφθείτε το πλησιέστερο γραφείο Leos και, αν ο εξοπλισμός είναι διαθέσιμος, μπορείτε να τον ενοικιάσετε. Οι χρεώσεις εξαρτώνται από την περίοδο ενοικίασης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Πώς επιστρέφω το όχημα εκτός ωρών εργασίας στη θυρίδα κλειδιών;

Αν πρόκειται να επιστρέψετε το όχημα εκτός των συνήθων ωρών εργασίας του γραφείου και αφήνετε το ντοσιέ με τα έγγραφα και τα κλειδιά στη θυρίδα κλειδιών που έχει οριστεί για τον σκοπό αυτό, βεβαιωθείτε ότι αφήνετε το όχημα στη συμφωνημένη τοποθεσία, ελέγξτε ότι είναι ασφαλές και κλειδώστε το. Φροντίστε επίσης να διαβάσετε τις πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια του αυτοκινήτου στην ενότητα «Τεχνικές απορίες».

Αφού αφήσετε το όχημα, φωτογραφήστε το από όλες τις όψεις, σημειώστε την ακριβή ένδειξη του χιλιομετρητή και τη στάθμη καυσίμου και στείλτε μας τα εν λόγω στοιχεία μέσω e-mail.

Αν μετά από έλεγχο του οχήματος από υπάλληλο της Leos εντοπιστούν επιπλέον ζημιές, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail για το κόστος των επισκευών με το οποίο θα επιβαρυνθείτε και θα σας στείλουμε σχετικές φωτογραφίες και έγγραφα που τεκμηριώνουν τις ζημιές.

Εκτός από την υπηρεσία της θυρίδας κλειδιών, μπορούμε να φροντίσουμε να βρίσκεται στο σημείο παράδοσης και ένας υπάλληλος της Leos Car Rentals. Η εν λόγω υπηρεσία παρέχεται κατόπιν συνεννόησης και χρεώνεται βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου μας.

Σε περίπτωση ζημιάς του οχήματος...

Αν διαθέτετε την αντίστοιχη ασφάλεια που καλύπτει τη ζημιά που προκλήθηκε στο όχημα, καθώς και τα απαραίτητα έγγραφα, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε για τη ζημιά.

Στην περίπτωση που η ζημιά που προκαλέσατε στο όχημα δεν καλύπτεται από την ασφάλεια που έχετε επιλέξει, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος επισκευής, σύμφωνα με τις ήδη καθορισμένες χρεώσεις και κατηγορίες οχημάτων, μέσω της είσπραξης του ποσού εγγύησης που δεσμεύτηκε στην πιστωτική σας κάρτα κατά την παραλαβή του οχήματος και έως το μέγιστο όριο του ποσού ευθύνης. Ισχύει επιπλέον τέλος διαχείρισης για τις ζημιές που προκλήθηκαν στο όχημα, με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογό μας, το οποίο χρεώνεται κατά την παράδοση του οχήματος. Ο πελάτης πρέπει να προσκομίσει όλα τα έγγραφα που του παρείχε η τροχαία ή άλλο άτομο (έκθεση αυτοψίας τροχαίου ατυχήματος, έκθεση αλκοτέστ, συμπληρωμένο ευρωπαϊκό έντυπο δήλωσης ατυχήματος) και να συμπληρώσει τη δήλωση ατυχήματος στο γραφείο παράδοσης του οχήματος.

Η Leos Car Rentals διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον πελάτη με το συνολικό κόστος της ζημιάς που προκλήθηκε, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν ενήργησε σύμφωνα με τους κανόνες και κανονισμούς της  Κυπριακή Δημοκρατία >ή δεν ακολούθησε τη διαδικασία αναφοράς του ατυχήματος.

Αν είμαι ασφαλισμένος σε άλλη εταιρεία/ασφαλιστικό πρακτορείο...

Αν είστε ασφαλισμένοι σε άλλη εταιρεία ή ασφαλιστικό πρακτορείο, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ολοκληρώσετε όλη τη διαδικασία (έκθεση αλκοτέστ, συμπληρωμένο ευρωπαϊκό έντυπο δήλωσης ατυχήματος) και κατά την παράδοση του οχήματος να ζητήσετε αντίγραφα όλων των εγγράφων και παραστατικών σχετικά με τη ζημιά που εκδόθηκαν στο όνομά σας από την Leos Car Rentals. Πρέπει να προσκομίσετε όλα τα έγγραφα και παραστατικά σχετικά με τη ζημιά στην ασφαλιστική εταιρεία ή πρακτορείο όπου είστε ασφαλισμένοι ούτως ώστε να σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε. Αν χρειάζεστε περισσότερα έγγραφα και παραστατικά, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών.

Πώς μπορώ να εξοφλήσω το ποσό της ενοικίασης;

Συνιστούμε να πληρώσετε με την πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για τη δέσμευση του ποσού εγγύησης κατά την παραλαβή του οχήματος.
Μπορείτε επίσης να πληρώσετε με άλλη πιστωτική, χρεωστική ή electron κάρτα, καθώς και με μετρητά σε ευρώ €.

Για να βελτιώσετε την εμπειρία περιήγησης, η ιστοσελίδα Leos Car Rentals χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες. Αν συνεχίσετε να βλέπετε αυτόν τον ιστότοπο, θα θεωρήσουμε ότι συμφωνείτε με τη χρήση του. Περισσότερες πληροφορίες »